ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

ΠΓΔΜ: Αρχίζει την Τρίτη η συζήτηση στη Βουλή για την επικύρωση της συμφωνίας με την Ελλάδα


OGNEN TEOFILOVSKI / REUTERS
Το υπουργικό συμβούλιο της ΠΓΔΜ ενέκρινε σε συνεδρίασή του τη Δευτέρα το νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στο κοινοβούλιο για την κύρωση της συμφωνίας με την Ελλάδα που υπογράφτηκε από τους πρωθυπουργούς Αλέξη Τσίπρα και Ζόραν Ζάεφ στους Ψαράδες των Πρεσπών.
Με βάση τα προβλεπόμενα το κοινοβούλιο θα συνέλθει με απόφαση του προέδρου του Ταλάτ Τζαφέρι στις 11 και θα συζητήσει για την ανάγκη υιοθέτησης της συμφωνίας.
Εφόσον ανάψει το «πράσινο φως» επ′ αυτού, όπως αναμένεται, δεδομένου ότι χρειάζεται απλή πλειοψηφία, το νομοσχέδιο για την κύρωση της συμφωνίας θα πρέπει να έχει ψηφιστεί από την ολομέλεια έως την Παρασκευή.
Οι πολιτικές αναλυτές και τα ΜΜΕ στα Σκόπια εκτιμούν ότι το νομοσχέδιο θα κυρωθεί άνετα.
Μετά την έγκριση της συμφωνίας, το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσταλεί στον πρόεδρο Ιβάνοφ , ο οποίος θα πρέπει εντός επτά ημερών να το υπογράψει. Αν ο Ιβάνοφ θέσει βέτο η συμφωνία επιστρέφει στο Κοινοβούλιο, αλλά στη συνέχεια θα πρέπει να υιοθετηθεί με απόλυτη πλειοψηφία και θα πρέπει να ψηφίσουν «υπέρ», 61 βουλευτές. Η συμφωνία στην περίπτωση αυτή αποστέλλεται και πάλι στον πρόεδρο, ο οποίος σύμφωνα με το Σύνταγμα είναι υποχρεωμένος να την υπογράψει.
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: