ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Ντροπή και αίσχος: Τα Lidl αφαίρεσαν τους σταυρούς από ελληνικές εκκλησίες στις συσκευασίες προϊόντων τους (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ντροπή και αίσχος: Τα Lidl αφαίρεσαν τους σταυρούς από ελληνικές εκκλησίες στις συσκευασίες προϊόντων τους (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)


Σε μία ακόμα απαράδεκτη ρατσιστική και ανθελληνική κίνηση προχώρησε η εταιρεία των lidl κατά της κουλτούρας μας και του έθνους μας.
Η εταιρεία Lidl στο βωμό του κέρδους είναι έτοιμη να ακολουθήσει οποιαδήποτε επαίσχυντη μέθοδο ώστε να αναπτύξει περισσότερο την πελατειακή της βάση αδιαφορώντας για το πόσο μπορεί να προσβάλει έναν ολόκληρο λαό με μία διαφημιστική της καμπάνια.
Τα προϊόντα «Eridanous»Τα οποία πωλούνται σε καταστήματα το Lidl σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες και απαρτίζονται από μουσακά, γιαούρτι, φέτα, φυστίκια, παστίτσιο αλλά και πίτες αναφέρονται ως αυθεντικά ελληνικά προϊόντα και με κεντρική φωτογραφία στις συσκευασίες τους το πασίγνωστο εκκλησάκι της Σαντορίνης.
Η βασική λεπτομέρεια όμως βρίσκεται στο πώς απεικονίζεται αυτό το εκκλησάκι στη συσκευασία των Lidl και στα διαφημιστικά της φυλλάδια, και πως είναι στην πραγματικότητα.
Η εταιρεία αδιαφορώντας για το πιστεύω ενός ολόκληρου λαού και για τη φυσική απόδοση ενός τοπίου, αφαίρεσε τους σταυρούς από το καμπαναριό και από τον τρούλο της εκκλησίας με αποτέλεσμα να εξοργίσει ένα πολίτη ο οποίος μόλις έγινε το αντιλήφθηκε επικοινώνησε με τις ιστοσελίδα RTL, ζητώντας εξηγήσεις από την εταιρεία και στέλνοντας τις παρακάτω φωτογραφίες.
Η απάντηση του Lidl ήταν η ακόλουθη «Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα ώστε να μην αποκλείσουμε οποιανδήποτε θρησκευτική πίστη» «Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την διαφορετικότητα και αυτό εξηγεί και την σχεδίαση της συσκευασίας του συγκεκριμένου προϊόντος».
Ωστόσο η ερώτηση που γεννάται είναι ότι αν η εταιρεία όντως πίστευε αυτά που λέει για ποιο λόγο δεν επέλεξε έναν άλλο χαρακτηριστικό τοπίο της χώρας μας το οποίο δεν περιείχε θρησκευτικά σύμβολα όπως για παράδειγμα είναι ο Παρθενώνας που επίσης είναι παγκοσμίως γνωστός.

PROMOTED CONTENT

Δεν υπάρχουν σχόλια: