Ανακοινώθηκε μετά από αρκετές ημέρες η τιμωρία των ΠΑΟΚ και ΑΕΚ για τα επεισόδια στο Πανθεσσαλικό του Βόλου, στο πλαίσιο του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας.
Η «καμπάνα» για τους Θεσσαλονικείς ήταν ιδιαίτερα βαριά, καθώς τους επιβλήθηκε αφαίρεση 6 βαθμών, που αφορά τα φετινά πλέι οφ, επειδή η βαθμολογία τους δεν πρόλαβε να επικυρωθεί, 7 παιχνίδια κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 285.000 ευρώ.