ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

ΗΠΑ: Γυναίκα έβρισε ζευγάρι Ελλήνων ομογενών επειδή μιλούσαν ελληνικά

ΗΠΑ: Γυναίκα έβρισε ζευγάρι Ελλήνων ομογενών επειδή μιλούσαν ελληνικα


January 16, 2017
0 Views
Δεν πίστευε στα μάτια του ένα ζευγάρι Ελλήνων ομογενών από την φραστική επίθεση γυναίκας εναντίον τους.
Το περιστατικό συνέβη στο Λος Αντζελες, μέσα σε σούπερ μάρκετ, όταν το ζευγάρι που έκανε τα ψώνια του άρχισε να μιλάει ελληνικά.
Ο Θανάσης Παπούλιας, πρωταγωνιστής της ιστορίας έγραψε στο blog του για το περιστατικό: ««Στεκόμουν στη σειρά, μιλώντας με τη σύζυγό μου στα ελληνικά. Από το πουθενά, άκουσα κάποιον να γκρινάζει πίσω μου και φάνηκε ότι κάποιος προσπαθούσε να μου πει κάτι»
Όταν στράφηκε στη γυναίκα πίσω του, εκείνη του είπε «Να μιλάτε γα@@@@α αγγλικά, εδώ είναι Αμερική!». «Μετά χρησιμοποίησε κάθε βρισιά του μηδαμινού λεξιλογίου της. Για να με περιγράψει, για να μου πει να πάω πίσω στη χώρα μου. Αστείο, νόμιζα ότι ήμουν στη χώρα μου, τη χώρα στην οποία γεννήθηκα.
«Το καλύτερο ήταν ότι σοκαρίστηκε όταν της απάντησα σε τέλεια αγγλικά, με αμερικανική προφορά. Αλλά δεν σιώπησε. Συνέχισε να βρίζει, συνέχισε να λέει ότι εδώ είναι Αμερική. Λυπάμαι για αυτή τη γυναίκα».
Σύμφωνα με τον κ. Παπούλια το καλύτερο ήταν που όταν αντιλήφθηκε το περιστατικό ο διευθυντής του καταστήματος παρενέβη και την πέταξε έξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: