ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Βουλευτής του Λεβέντη ανέβηκε στο βήμα με το κινητό στο αυτί [Εικόνες & Video]

28 ΣΕΠ 2016

Πρωτοφανές περιστατικό στην ολομέλεια την Τρίτη

 Απρόοπτο περιστατικό που προκάλεσε γέλιο σε όσους βουλευτές κάθονταν στα έδρανα σημειώθηκε στη συνεδρίαση της Τρίτης στη Βουλή.
Ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Δημήτρης Καβαδέλλας κλήθηκε να ανέβει στο βήμα για να μιλήσει, αλλά εκείνος μιλούσε στο κινητό του. Έτσι, μόλις άκουσε το όνομά του κατευθύνθηκε προς το βήμα, αλλά συνέχισε να έχει το ακουστικό στο αυτί, με τον προεδρεύοντα Γιώργο Βαρεμένο να του λέει "θα μιλήσετε μετά στο τηλέφωνο...".
Μάλιστα, μπροστά στο ασυνήθιστο θέαμα οι βουλευτές της ΝΔ ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και επευφυμίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: