ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

28 ΣΕΠ 2016

Αναστολή της επίσχεσης εργασίας αποφάσισαν, σε έκτακτη γενική που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ.
Από τις 5 το πρωί της Πέμπτης και ύστερα από 12 ημέρες απεργίας....

οι οδηγοί «πιάνουν» τιμόνι, όπως επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

«Βρέθηκε ο τρόπος να μας βάλουν τη μισθοδοσία του μήνα Ιουλίου στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς και αν και μας οφείλουν ακόμα Αύγουστο και Σεπτέμβριο, εμείς σε ένδειξη καλής θέλησης βγάζουμε τα αστικά λεωφορεία στους δρόμους του νομού Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε ο ίδιος.

http://makpress.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: