ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΔΕΚΟ ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


27 ΣΕΠ 2016

Α Δ Ε Δ Υ : Συλλαλητήριο για την ένταξη των ΔΕΚΟ στο υπερταμείοΣτις 18:00 στη Βουλή .


Την αντίθεσή της στο «ξεπούλημα» των ΔΕΚΟ εκφράζει και η ΑΔΕΔΥ, ασκώντας δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για την απόφασή της ναμεταφέρει έξι μεγάλες ΔΕΚΟ και συγκεκριμένα την ΕΥΔΑΠ, την ΕΥΑΘ, τη ΔΕΗ, το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, την ΕΛΒΟ και τις Κτηριακές Υποδομές, στην Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ) που θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα του Υπερταμείου.

«Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μεταβίβαση αξιών και το μεγαλύτερο ξεπούλημα εθνικού πλούτου στα χρονικά της χώρας μας, το οποίο, μάλιστα, κατευθύνει τους πιο στρατηγικούς και ζωτικούς τομείς-κλειδιά του τόπου στους ιδιώτες» υποστηρίζει η ΑΔΕΔΥ.

Προσθέτει ότι στηρίζει των αγώνα των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, για να αποτραπεί η ιδιωτικοποίηση, καλώντας σε Παλλαϊκό Συλλαλητήριο σήμερα, Τρίτη, στις 18:00 στη Βουλή.

Στο συλλαλητήριο συμμετέχει και η ΓΕΝΟΠ, διαμαρτυρόμενη για την μεταφορά πακέτου μετοχών της ΔΕΗ στο Υπερταμείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: