28 ΜΑΪ́ 20
Του απαντώ, λοιπόν, πως στον πυρήνα της χθεσινής μου κριτικής δεν βρέθηκε το δικαίωμά του να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του, αλλά το περιεχόμενο του διχαστικού δημόσιου λόγου που εξέφρασε ως Έλληνας Βουλευτής. Αυτό στηλίτευσα, αυτός ήταν ο λόγος που ζήτησα να παρέμβει η Επιτροπή Δεοντολογίας.
Τούτες τις δύσκολες ώρες για την κοινωνία και την πατρίδα, η αναβίωση κόμπλεξ και εμφυλιοπολεμικών συνδρόμων μόνο κακό κάνουν, διότι πολύ απλά ξύνουν πληγές. Αντιλαμβάνομαι πως όσο η Κυβέρνηση διαπιστώνει ότι κατρακυλά στη συνείδηση του κόσμου, τόσο θα προσπαθεί να διαχωρίζει τους Έλληνες σε “εσείς” και “εμείς”, σε “μενουμευρωπαίους” και “περηφανοχίτες”. Πρόκειται άλλωστε για γνωστή αριστερή τακτική, χρόνια τώρα.
Σε ό,τι με αφορά δεν πρόκειται να ασχοληθώ εκ νέου με τον κ. Κυρίτση. Εξέφρασε την άποψή του δημόσια, εκτέθηκε στην κοινή γνώμη και κρίθηκε από τον ελληνικό λαό.
Από την πλευρά μου επαναφέρω το αίτημά για παρέμβαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής, διότι στα χρόνια της κρίσης είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να ασχοληθούμε σοβαρά με την ποιότητα των ανθρώπων που εκπροσωπούν το λαό μας εντός του Κοινοβουλίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου