ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΩΝ «PUBLIC» KATAΓΓΕΛΛΕΙ ΠΕΛΑΤΗΣ

public


April 29, 2016
340 Views
«Έκανα παραγγελία μια τηλεόραση από τα «Public», μέσω internet. Κόστισε 2.699 ευρώ και την «έσπασα» σε 18 μηνιαίες δόσεις. Όταν την παρήγγειλα, με πληροφόρησαν πως υπήρχαν 2 κομμάτια διαθέσιμα. Την παραγγελία την έκανα Σάββατο 23 Απριλίου. Η παράδοση μου είπαν, θα πραγματοποιούνταν, μεταξύ Τρίτης και Πέμπτης. Τους τηλεφωνώ την Τρίτη λοιπόν, και μου επιβεβαιώνουν ότι η παράδοση έχει δρομολογηθεί χωρίς προβλήματα. Τετάρτη πρωϊ όμως, με παίρνει μια υπάλληλος και μου λέει: «Συγγνώμη, αλλά η τηλεόραση που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμη». Μου πρότεινε ένα άλλο μοντέλο, που δεν είχε όμως τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτήν που ήθελα εγώ, έτσι της αντιπρότεινα να μου δώσει μια άλλη, ακριβότερη, με τα χαρακτηριστικά της τηλεόρασης όμως που είχα παραγγείλει εξ’αρχής. Προέκυψε αδιέξοδο, και την ίδια στιγμή με πληροφόρησε, πως τα λεφτά από την πιστωτική κάρτα, μέσω της οποίας έγινε η αγορά θα αποδεσμεύονταν…σε 18 μηνιαίες δόσεις. Κάθε μήνα δηλαδή, θα έπαιρνα ένα ποσό, έως ότου περάσουν οι 18 μήνες. Τρελάθηκα με αυτά που άκουσα. Όπως ήταν αναμενόμενο, μαλώσαμε. Τους έλεγα συνέχεια «πως είναι δυνατόν μια μεγάλη εταιρεία να κάνει τέτοια κόλπα στους πελάτες της κτλ». Δεν τους έβρισα. Η υπάλληλος παραδέχθηκε το λάθος τους, και μου είπε πως θα προσπαθήσει να πάρει πίσω τα χρήματα μου…από την τράπεζα»

ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ…
«Ρώτησα την υπάλληλο πως είναι δυνατόν να διαφημίζουν ένα προϊόν στο e-shop τους, το οποίο τελικά να αποδεικνύεται πως δεν έχουν, έχοντας προηγουμένως όμως δεσμεύσει τα χρήματα μου, χωρίς καν να ελέγξουν…αν η τηλεόραση ήταν διαθέσιμη. Η εργαζόμενη μου είπε, ότι θα ελέγξει το θέμα με το λογιστήριο, προκειμένου να μιλήσουν με την σειρά τους, στην τράπεζα, αλλά ακόμη δεν έχω νέα. «Όλα εξαρτώνται από την τράπεζα» μου απάντησε. Της ζήτησα επίσης να μου δώσει ένα έγγραφο, το οποίο να πιστοποιεί ότι η δέσμευση των χρημάτων έγινε κατά λάθος, έτσι ώστε να πάω στην τράπεζα, και να προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής, για να αποδεσμευθούν τα χρήματα μου. Το ποσό της πιστωτικής έχει δεσμευθεί ήδη από το προηγούμενο Σάββατο, αλλά ακόμη δεν έχω λάβει την παραμικρή απάντηση. Αποτέλεσμα; Κατέληξα να μείνω χωρίς τηλεόραση πασχαλιάτικα και χωρίς υπόλοιπο στην κάρτα μου, έτσι ώστε να αγοράσω μια άλλη».
Το bangladeshnews. gr επικοινώνησε με τον πρώην πρόεδρο του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Ευάγγελο Ζερβέα, ο οποίος επιβεβαίωσε την ορθότητα της καταγγελίας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είναι φαινόμενο των καιρών. Οι εταιρείες δέχονται τις παραγγελίες των καταναλωτών, δεσμεύοντας εξ’ολοκλήρου το ποσό για την εξόφληση των προϊόντων, χωρίς όμως να ελέγξουν αν τα προϊόντα αυτά είναι όντως διάθεσιμα στις αποθήκες τους. Στην πραγματικότητα, οι επιχειρήσεις προκαταβάλλουν την αξία των εμπορευμάτων στις προμηθεύτριες εταιρείες, και μετά αυτές «απελευθερώνουν» τα προϊόντα. Καμία επιχείρηση δεν πιστώνει, καμία δεν στοκάρει, λόγω κρίσης και capital control. Επίσης, είναι σύνηθες, να συγκεντρώνεται πρώτα μια «γκάμα» προϊόντων, μια συγκεκριμένη ποσότητα πριν τα παραδώσουν στις επιχειρήσεις. Δεν θα δώσουν π.χ, ένα πλυντήριο μεμονωμένα. Θα παραδώσουν 20, 30, 40 κομμάτια. Αυτό έχει όμως ως συνέπεια την καθυστέρηση στις ημερομηνίες παράδοσης των προϊόντων στους πελάτες. Η δέσμευση των χρημάτων πάντως είναι δεδομένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: