Πώς εγκαταλείπουν το MEGA οι εκδότες μέτοχοι;
Η ΕΣΗΕΑ περίμενε να κλείσει το MEGA η κυβέρνηση για να την καταγγείλει, αλλά απ’ ότι φαίνεται, το κάνουν οι ίδιοι οι μέτοχοι.
Οι εκδότες μεγαλομέτοχοι του MEGA εγκαταλείπουν σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις το κανάλι στην τύχη του, αφού δεν συμμετέχουν στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Βγάζοντας στην ουσία την πρίζα και αφήνοντας τους εργαζόμενους στην τύχη τους.
Πρακτικά η απόφαση – όπως όλα δείχνουν, να μη βάλουν χρήματα στα ταμεία του MEGAοδηγεί μόνο σε δυσοίωνα μονοπάτια.
Παρόλα αυτά πριν βγουν βιαστικά συμπεράσματα, θα περιμένουμε το αυριανό ΔΣ της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ ΑΕ.
Τέλος η ΕΣΗΕΑ, που επιδεικνύει τεράστια αντανακλαστικά το τελευταίο διάστημα, προκηρύσσει τη μια απεργία μετά την άλλη.
Με χαρακτηριστική περίπτωση τη στάση εργασίας στους τηλεοπτικούς σταθμούς όταν η κυβέρνηση ψήφισε στη Βουλή το νόμο για τις 4 τηλεοπτικές άδειες, με το σκεπτικό ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας (όπως δήθεν κόπτονται και οι καναλάρχες της ΕΙΤΗΣΕΕ).
Τώρα που οι μέτοχοι του MEGA εγκαταλείπουν το κανάλι και τους 450 εργαζόμενους και όχι τελικά η κυβέρνηση, όπως υποστήριζαν, θα κάνουν κάτι ή δεν έχει νόημα πια;
Διαβάστε ποια η σκληρή κόντρα μεταξύ Όλγας Τρέμη και Μανώλη Καψή στο MEGA και τι αποφάσισε το ΣτΕ για το MEGA.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου