2 ΦΕΒ 2016
Συγκεκριμένα, έξι
Κουκουλοφόροι Αναρχικοί; ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; - εισέβαλαν στα γραφεία της Μητρόπολης, στην
οδό Βογατσικού και προκάλεσαν φθορές ρίχνοντας κόκκινη μπογιά σε τοίχους, έπιπλα, αλλά και ανθρώπους.
Το "χτύπημα" διήρκεσε ελάχιστα λεπτά. Αμέσως μετά οι δράστες αποχώρησαν πεζοί.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν μιλούσαν Ελληνικά!
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες συλλέγουν στοιχεία για το περιστατικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου