Ο Σκοπός της Επίσκεψη Του Πρωθυπουργού Κ. Τσίπρα στο Πέραμα ήταν για τους Μετανάστες που θα εγκατασταθούν στο Σχιστό , και γιαυτό τον λόγο έταξε τα πάντα για να μην έχει αντιδράσεις . Που ευχόμαστε ολόψυχα ότι έταξε να πραγματοποιηθούν . Αλλα το θέμα ειναι εμείς εδω στην Σαλαμίνα την Κάνουμε Κ. Ναννου τη εχετε προγραμματίσει, διότι όταν ο μετανάστης ειναι στην αυλή του γείτονα να τον περιμένεις και στην Σαλαμίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου