Newsroom
Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016
Αν όχι εσύ, ποιος;
Πάρε μέρος στο μεγαλύτερο εγχείρημα για ανεξάρτητη δημοσιογραφία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσεις. Γιατί το δικαίωμα στην ενημέρωση είναι δικαίωμα στη δημοκρατία. Αν δεν το στηρίξεις εσύ ποιος θα το κάνει;
Achilleas Zavallis / SOOC
Ο δήμαρχος αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν να ληφθεί μια τέτοια απόφαση χωρίς καμιά απολύτως διαβούλευση-ενημέρωση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση; Πώς είναι δυνατόν να μην έχει γίνει συζήτηση με του Δήμους της περιοχής για την επίτευξη ανθρώπινης μεταχείρισης των προσφύγων; Πώς γίνεται να έχουν περάσει περισσότερες από 24 ώρες από την ανακοίνωση της απόφασης και να μην έχει δεήσει κανένας «αρμόδιος» να μας ενημερώσει για το τι πρόκειται να συμβεί σε περιοχή κοντά στην πόλη μας;
«Είναι γνωστό ότι το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, επειδή είναι πόλεις της προσφυγιάς, έχουν επιδείξει και εξακολουθούν να επιδεικνύουν ιδιαίτερη ευαισθησία στο ζήτημα των προσφύγων. Είναι επίσης γνωστό ότι η δημοτική αρχή του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας δίνει συνεχείς μάχες ενάντια στο ρατσισμό και υπέρ των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Είμαστε απολύτως πρόθυμοι να αναλάβουμε το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί στη φιλοξενία των προσφύγων. Δεν πρόκειται όμως να δεχτούμε να γίνει στην περιοχή μας ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης ή ένα γκέτο, πολύ περισσότερο αν αυτό θα είναι υπό στρατιωτικό έλεγχο. Στο Σχιστό δεν πρόκειται να γίνει νέα Αμυγδαλέζα», αναφέρει ο Χρ. Βρεττάκος.
«Είναι γνωστό ότι το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, επειδή είναι πόλεις της προσφυγιάς, έχουν επιδείξει και εξακολουθούν να επιδεικνύουν ιδιαίτερη ευαισθησία στο ζήτημα των προσφύγων. Είναι επίσης γνωστό ότι η δημοτική αρχή του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας δίνει συνεχείς μάχες ενάντια στο ρατσισμό και υπέρ των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Είμαστε απολύτως πρόθυμοι να αναλάβουμε το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί στη φιλοξενία των προσφύγων. Δεν πρόκειται όμως να δεχτούμε να γίνει στην περιοχή μας ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης ή ένα γκέτο, πολύ περισσότερο αν αυτό θα είναι υπό στρατιωτικό έλεγχο. Στο Σχιστό δεν πρόκειται να γίνει νέα Αμυγδαλέζα», αναφέρει ο Χρ. Βρεττάκος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου