Δημοσιεύθηκε: 21/02/2016 11:30
Ένα μήνυμα φίλου αναγνώστη, μας δίνει τη δυνατότητα και όχι τις αφορμές που υπάρχουν(τουλάχιστον σε μας εδώ και χρόνια αφού σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές μας, για τους πιο παλιούς, είχαμε πολλές ώρες αναφοράς)να ασχοληθούμε σε άλλη βάση πια με το θέμα “τροχαίο δυστύχημα-ελληνικοί δρόμοι-κατάσταση οδηγού”.
Τραγική αφορμή ήταν ο χαμός του Παντελή Παντελίδη, αυθόρμητου ήρωα-ειδώλου της νεολαίας και όχι μόνον.
Διαβάστε το μήνυμα του φίλου:
“Καλησπερα στεφανε απο αγγλια,
συγχαρητηρια για τις εκπομπες.
Θα ηθελα να σου ζητησω να κανεις ενα ρεπορταζ εις μνημη του παντελη. να οδηγησεις με αυτοκινητο το τελευταιο δρομο οπου διενυσε ο ιδιος, δηλ το τελειωμα της ευθειας οδου και μετα την αριστερη στροφη.
Δεν ειμαι σε θεση να το κανω ο ιδιος επειδη μενω μακρια, αλλα ειμαι πεπεισμενος οτι ο δρομος ειναι σκοτωστρα.
σου επισυναπτω τις φωτογραφιες (google street) απο τον δρομο οπως αυτος ητανε πριν το ατυχημα, με τις επισημανσεις μου. Αν συμφωνεις μαζι μου τοτε ισως καποιοι υπευθυνοι πρεπει να πανε φυλακη.
Ευχαριστω θερμα”.
Τις φωτογραφίες τις παρουσιάζουμε. Για το εαν πάνε φυλακή κάποιοι, πολύ αμφιβάλλουμε σε μια χώρα-τέρας γενικής ατιμωρησίας. Ζητήματα που είχε επισημάνει- και από εκπομπές μας- ο μακαρίτης συνάδελφος, Άρης Σταθάκης, που δυστυχώς δεν είναι μαζί μας για να τον ακούμε μήπως και βάλλουμε μυαλό.
Έχει μείνει πάντως ένας ακόμα πίσω για να μας λέει πράγματα σημαντικά, μήπως αλλάξουμε λογική σε μια χώρα-ρημαδιό και ισοπέδωσης. Ο παλιός οδηγός αγώνων, Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός Ιαβέρης.
Διαβάστε και αυτό:
“Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, καθημερινά πέντε άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους και 60 τραυματίζονται, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές. Τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ. την ώρα, ενώ τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Παράλληλα, το 60% με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 – 29. Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, εξήγησε ο Ιαβέρης «Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% – 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%. «Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα. Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι», σημείωσε. Ο Ιαβέρης, σημείωσε ότι «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία ατυχήματα», τα οποία « κοστίζουν 600.000 ευρώ κάθε χρόνο». Συμπλήρωσε: «Στα 60 χρόνια σημαίνει 12 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο». Έδωσε έμφαση στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τονίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας». Να σημειώσουμε ότι τις προηγούμενες χρονιές τα θυματα ξεπερνούσαν τους 2.000 νεκρούς ετησίως! Πριν από δέκα χρόνια, κάθε χρόνο, είχαμε περίπου 2.500 νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα και μόνο το 2013 και το 2014 είχαμε αισθητή πτώση. Το 2015 όμως είχαμε πάλι άνοδο, μια άνοδο που προβληματίζει, καθώς η κρίση έχει αυξήσει τα κρούσματα μέθης (ο κόσμος πίνει για να ξεχάσει συν ότι και τα ποτά που πίνει δεν είναι και τα καλύτερα) αλλά και την αδιαφορία για την προστασία της ίδιας της ζωής”.
Όσον αφορά τώρα το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο μακαρίτης ο τραγουδιστής: Αύριο το απόγευμα θα βγάλουμε ρεπορτάζ και για τα “ελαττωματικά” Mercedes. Κάποιοι όπως πάντα βιάστηκαν. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που τα αυτοκίνητα των Ναζί θεωρούνταν “βασίλισσες της ασφάλτου”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου