Για «απαράδεκτο ξεπούλημα» του Αστέρα Βουλιαγμένης που έγινε για «ένα κομμάτι ψωμί», κάνει λόγο σε δήλωσή του ο επικεφαλής της Λαϊκής Ενότητας Παναγιώτης Λαφαζάνης, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι «για αυτά τα πρωτοφανή σκάνδαλα θα αναζητηθούν και θα αποδοθούν όχι μόνο οι πολιτικές αλλά και οι ποινικές ευθύνες».
Όπως συμπληρώνει στη δήλωσή του, «το μέγα αυτό σκάνδαλο, το οποίο έρχεται μετά και το ξεπούλημα των περιφερειακών αεροδρομίων και τη μια προσφορά για την φωτογραφική χαριστική μεταβίβαση του λιμανιού του Πειραιά, δείχνει ότι αυτή η κυβέρνηση δεν έχει κανένα φραγμό και όριο στην εκποίηση και παράδοση της χώρας στα πιο άγρια ξένα κερδοσκοπικά συμφέροντα και μάλιστα τρίτων κρατών».
Ο κ. Λαφαζάνης χαρακτηρίζει «φιλέτο» τον Αστέρα Βουλιαγμένης και καταλογίζει στην κυβέρνηση Τσίπρα και το «αμαρτωλό», όπως αναφέρει, ΤΑΙΠΕΔ ότι «θεωρούν ως μεταρρύθμιση τη μεταβίβαση και μάλιστα με χαριστικό τίμημα, στρατηγικών επιχειρήσεων, στρατηγικών υποδομών και στρατηγικών ακινήτων φιλέτων σε κρατικές επιχειρήσεις τρίτων χωρών».
«Διότι ο Αστέρας της Βουλιαγμένης μεταβιβάζεται – χαρίζεται σε κρατικά funds του Κουβέιτ, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και σε τουρκικά οικονομικά συμφέροντα» προσθέτει.
«Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν αναγνωρίζουμε καμιά πολιτική εξουσιοδότηση, καμιά νομιμότητα και κανένα τετελεσμένο για τέτοιου είδους απαράδεκτες και σκανδαλώδεις εκποιήσεις, φωτογραφικού και χαριστικού χαρακτήρα και τονίζουμε ότι για αυτά τα πρωτοφανή σκάνδαλα θα αναζητηθούν και θα αποδοθούν όχι μόνο οι πολιτικές αλλά και οι ποινικές ευθύνες», καταλήγει ο κ. Λαφαζάνης.
Υπενθυμίζεται ότι η νέα συμφωνία που υπεγράφη και ανακοινώθηκε σήμερα, προβλέπει τίμημα ύψους 400 εκατ. ευρώ για την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου