Μέσω Twitter, όπως συνηθίζει τελευταία, η κυρία Κωνσταντοπούλου χαρακτήρισε «κοινωνική γενοκτονία σε βάρος του ελληνικού λαού» το σχέδιο της κυβέρνησης και συμπλήρωσε πως αυτό «ξεπλένει τους υπαιτίους της καταστροφής των ταμείων».Η πρώην πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου συνεχίζει τις επιθέσεις της στην κυβέρνηση. Αυτή τη φορά έκανε ένα ιδιαίτερα σκληρό σχόλιο για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο που παρουσίασε την Δευτέρα η κυβέρνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου