2 ΑΠΡ 2016
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ μη διαμαρτύρεστε για την απουσία του κράτους. Μη τα βάζετε με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες! Δεν φταίνε αυτοί. Για να κάνετε το κράτος να παρέμβει, μια είναι η κίνηση: ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΚΟ απο τα HOT SPOT. ΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ την Ύπατη Αρμοστία και τα λαμόγια των ΜΚΟ να διοικούν τα HOT SPOT τότε ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ!
Άρα ο ΜΕΓΑΛΟΣ κίνδυνος που υπάρχει σήμερα ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ και λέγεται ΜΚΟ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ!
Για να στρώσουν τα πράγματα και να μπουν στη θέση τους, ένα πρέπει να γίνει ΠΡΩΤΑ:
ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΥΠΑΤΗ ΑΡΜΟΣΤΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΤΩΝ ΜΚΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ...ΜΚΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου