ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Ο Μιχάλης Ζαμπίδης αποκαλύπτει: «Πήγα στο νοσοκομείο και όταν είδαν…»

11 ΔΕΚ 2017

Σε αρκετά επεισόδια του Nomads, είδαμε το Μιχάλη Ζαμπίδη να δείχνει ιδιαίτερα κουρασμένος, λόγω των αντίξοων συνθηκών που 
αντιμετώπιζε.Γι’ αυτές τις συνθήκες και για την μεταφορά του στο νοσοκομείο μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Thema People. Όπως αποκάλυψε, υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκε να εγκαταλείψει το παιχνίδι λόγω της διατροφής και των κιλών που έχασε.

«Τρώγοντας ρύζι στη ζούγκλα πάθαμε γαστρεντερίτιδα και εμένα με θέρισε. Η εξάντληση ήταν τέτοια που αδυνατούσα να μείνω όρθιος. Υπήρχαν μέρες που επιστράτευα όλες μου τις δυνάμεις για να σηκωθώ από το κρεβάτι. Πήγα στο νοσοκομείο και όταν είδαν την κατάστασή μου, μού είπαν ότι απαιτείται ξεκούραση. Η τόσο μεγάλη αδυναμία ήταν πρωτόγνωρη για μένα. Έφτασα 66 κιλά. Σκέφτηκα να γυρίσω πίσω, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν σαν να το έβαζα στα πόδια και έκανα κουράγιο. Δεν έχω μάθει άλλωστε να τα παρατάω. Και το έκανα χωρίς να γκρινιάζω, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που φάνηκε ότι τους αρέσει να προβάλλουν τις δυσκολίες τους. Να λυγίσω από το Nomads; Όχι, δα. Και ο πρωταθλητισμός ριάλιτι επιβίωσης είναι. Το γνωρίζουν άλλωστε και οι συνεργάτες μου. Ακόμη και όταν αγωνίζομαι ενώ πονάω ή έχω πυρετό, δεν γκρινιάζω, είναι θέμα νοοτροπίας.», είπε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: