ΤΟ Salamis Every Day Απελευθέρωση των Ελλήνων Στρατιωτικών Αμέσως .
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΙΑΤΡΕΊΟ ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΆΣΗ ΚΑΙ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΡΟΦΊΜΩΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΊΣΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΦΆΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΌΦΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ .

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Αληθινή εξομολόγηση που ανάβει φωτιές: Το πρώτο μου One Night Stand

Αληθινή εξομολόγηση που ανάβει φωτιές: Το πρώτο μου One Night Stand


November 19, 2017
628 Views
Ήταν Τετάρτη απόγευμα και δεν είχα κανονίσει κάτι για εκείνο το βράδυ. Έψαχνα στο facebook να βρω αν έχει κανένα καλό event εκείνο το βράδυ και έπεσε το μάτι μου σε ένα πάρτυ reggaeton που το διοργάνωναν σε ένα μεγάλο club. Αφού κάνω τα απαραίτητα τηλεφωνήματα, έγραψα τα ονόματά μας στην λίστα VIP και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι.

Βρίσκομαι με τον Γ. και τον Θ. στο κέντρο και θα πετυχαίναμε έξω από το μαγαζί την Ε. Μπαίνουμε μέσα. Χαμός. Όλοι να χορεύουν σε ρυθμούς που ανεβάζουν την διάθεση στα ύψη.
Αφού τα δώσαμε όλα στην πίστα, αράξαμε σε κάτι καναπέδες και λέγαμε καφρίλες και τέτοια. Ενώ σηκώνομαι, βλέπω στη διπλανή παρέα μια κοπέλα να κάθεται μόνη της και οι φίλοι της να χτυπιούνται με τη μουσική. Την κοιτάζω και απλώνω το χέρι μου χωρίς να πω τίποτα. Αφού το πιάνει τη σηκώνω και την φέρνω κοντά μου. Έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις και καθόμαστε στον καναπέ. Η Μ. ήταν από Ισπανία , έμενε στην Αγγλία για μερικούς μήνες για να μάθει την γλώσσα και θα επέστρεφε μετά στην πατρίδα της. Με γνώρισε στους φίλους της και εγώ στους δικούς μου. Χορεύαμε στο ρυθμό της μουσικής και δεν δίναμε σημασία σε κανέναν. Ήταν σαν να ήμασταν στο δικό μας μικρό κόσμο.
Σε κάποια φάση την ώρα που μιλάμε, την πιάνω από το χέρι και πάμε σε ένα άλλο δωμάτιο στο club, για να είμαστε πιο ήσυχα. Όταν φτάνουμε εκεί, την κολλάω στον τοίχο και την φιλάω! Ανταποκρίνεται και με φιλάει παθιασμένα. Η επιθυμία και των δύο να βγάλουμε ο ένας τα ρούχα του άλλου είχε κορυφωθεί. Δεν ήταν όμως το κατάλληλο μέρος. Το μαγαζί ούτως η άλλως έκλεινε και οι φίλοι μας είχαν φύγει. Ήμασταν οι 2 μας.
Βγαίνοντας από το club άρχισα να κατευθύνομαι προς το σπίτι μου που ήταν σχετικά κοντά. Σε όλο το δρόμο σταματούσαμε και φιλιόμασταν. Μόλις φτάνω κάτω από το σπίτι, της λέω να ανέβει επάνω.
Καθίσαμε στο σαλόνι, ανάβει τσιγάρο και κάθεται δίπλα μου. Μόλις το έσβησε, με φίλησε. Κάθεται επάνω μου και αρχίζει να μου γλύφει το λαιμό. Ανατρίχιασα. Της βγάζω τη μπλούζα και με τα χέρια μου, γρατζούνισα απαλά την πλάτη της. Αφού μου έβγαλε την μπλούζα, έκανε και αυτή το ίδιο σε μένα. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να περιγράψω τι ακριβώς έγινε μετά.
Πηγή: uglytruth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: